Business Intelligence v akci
Kontaktujte nás na +420 511 116 188 nebo info@intecs.cz

Marks & Spencer

Marks & Spencer
Marks and Spencer, úspěšná společnost, oblíbená mezi miliony zákazníky po celém světě, nabízí vysoce kvalitní stylovou módu, kosmetiku a delikátní potraviny.

Historie společnosti se začala psát před více než stoletím; dnes provozuje přes 1 000 obchodů ve více než 45 zemích, což je řadí mezi přední britské prodejce. Firma si cení význam kvality, hodnoty, služby, inovace a důvěry a tyto principy ctí ve všem, co dělají.

 

„Projekt vývoje nového reportingu je pro naši firmu strategický. Umožní nám řídit business na základě včasných a přesných informací.“

Tomáš Eigl

Controlling & Reporting Manager

Jádrem řešení je datový sklad, který konsoliduje data z primárního skladového a pokladního systému. Nad ním jsou vytvořeny OLAP kostky spolu s desítkami obchodních reportů. Reportovací portál využíva přes 300 unikátních uživatelů, kteří vygenerují denně několik stovek požadavků.

Projekt pro M&S získal ocenění v 14. ročníku Microsoft Awards – soutěže o nejlepší implementaci IT řešení pro zákazníky v České republice pro rok 2012 pro oblast Data Management a Business Intelligence.

U projektu jsme využili:

  • Data Warehousing
  • Business Intelligence
  • Olap analýzy
  • Reporting
“Značku Marks and Spencer zná téměř každý, bylo tedy velmi zajímavé nahlédnout pod pokličku této úspěšné mezinárodní značky a pomoci jim realizovat pro ně klíčový projekt Reportingu.”

Luboš Bednář (projekt manažer)

“Projekt pro M&S je pro mne osobně jeden nejzajímavějších. Kombinuje technické výzvy (tabulky s miliardami záznamů a stovkami GB dat) s obchodními otázkami (kterým zákazníkům poslat slevovou nabídku, jak držet nejmenší skladové zásoby při vysoké dostupnosti). Líbí se mi také častý kontakt s mateřskou organizací v Londýně.”

Radim Hampel (technický ředitel)

U projektu jsme vypracovali:

  • Merchandising, Logistics, Controlling, Allocation, Loyalty
  • Široké portfolio obchodních reportů
  • Doručování vybraných reportů
  • Segmentace zákazníků
  • Hodnocení promocí
  • Účetní a kontrolingové reporty
  • Anti-fraud reporty
  • Efektivita věrnostního programu