intecs konference Lesson Learned
Potkejte se s námi a načerpejte inspiraci ze světa dat a BI
O konferenci
Brno, 662 26
Tématem bude Lesson Learned. Právě skutečné zkušenosti z praxe a poučení, které z nich plyne, nás nejvíce posouvají vpřed.
Užitečné informace
o konferenci
Držíme
vám místo

Řečníci
Program
Otevření dveří a registrace účastníků
Úvodní slovo majitelů Luboše a Radima
Štěstí v práci a transformace firemní kultury
Co mají společného úspěšné firmy, ve kterých se lidé cítí skvěle? Stojí na čtyřech pevných pilířích – smysluplných výsledcích, hlubokých vztazích, podpoře růstu a zdraví. V přednášce se podíváme na to, jak a proč tyto faktory ovlivňují firemní kulturu a co můžeme udělat pro jejich posílení. Ukážeme si, jak zjistit, kde se vaše organizace nachází, jak sladit tým s vizí a hodnotami i jak vytvořit podmínky pro udržitelný růst a psychologické bezpečí. Protože jen v prostředí, kde se lidé cítí dobře, mohou dosahovat těch nejlepších výkonů.
Co se děje v zákulisí Power BI: Automatizace dat a práva
V rámci ukázky z implementace Power BI ve firmě Respect a.s. vám představíme, jak jsme si poradili s načítáním dat do DWH a jak řešíme oprávnění k zobrazení dat pomocí Row-Level Security (RLS). S rostoucím počtem reportů jsme čelili výzvám v oblasti řízení přístupů, a proto bychom se s vámi rádi podělili o naše zkušenosti a osvědčené postupy, které nám pomohly optimalizovat správu uživatelských práv a zabezpečení dat.
Fabric 100x jinak
Podíváme se na různé možnosti, jak zpracovávat, ukládat a publikovat data ve světě Fabricu. Ukážeme si, co promyslet (nejen) na začátku projektu, zvážíme výhody a nevýhody jednotlivých variant. Fabric je velmi modulární a jeho nastavení se bude hodně lišit pro malý projekt nebo pro velkou korporaci – a společně nahlédneme pod jeho pokličku.
Coffee break
Horský resort Dolní Morava - jízda z Oracle na Power BI
Řekneme si, jak s pomocí Azure Synapse společnost Sněžník integruje data z různých systémů pro řízení horského resortu Dolní Morava. Řešení jsme sice stavěli do začátku, ale zadání vycházelo ze stávajícího reportingového systému postaveného na Oracle – podíváme se tedy i na porovnání obou technologií. A samozřejmě si povíme i o tom, jak jsme v praxi koordinovali práci napříč subdodavateli jednotlivých řešení.
CEO product storytelling
Někdy stačí jedno setkání, jeden rozhovor, jedna správná otázka.
Na podobné akci jsem se potkal s majitelem jedné firmy. Bavil se o tom, co ho v podnikání trápí – předvídání poptávky, řízení zásob, minimalizace ztrát. A přesně v ten moment jsme si řekli: „Tohle umíme vyřešit.“
Navrhli jsme nasazení MYIO, našeho AI řešení na predikci poptávky, a výsledky se dostavily rychle. Ve firmě začali lépe plánovat zásoby, minimalizoval přebytky a tím ušetřil nejen peníze, ale i nervy.Takových příběhů je spousta. V přednášce se podělím o další reálné zkušenosti, kdy se správný produkt ve správný čas potkal se správnou potřebou.
Jak zvládnout změnu a nezbláznit se z toho
Změnami si pravidelně prochází každý z nás a často to není nic jednoduchého. Ve firemním prostředí to platí dvojnásob, my v intecs tím právě procházíme – růst přináší nové výzvy a my hledáme cesty, jak si s nimi poradit.
Podělím se s vámi o naši cestu změnovým managementem – co nám fungovalo, co jsme se naučili a co bychom dnes udělali jinak.
Coffee Break
E-commerce a BI v Dr. Max
Dr. Max začal primárně jako síť kamenných lékáren, které jsou i dnes páteří celého businessu. Kromě nich ale provozuje i online prodej, který se z pohledu celé skupiny v posledních letech významně rozvíjí. Zároveň se rozšířil z původních 3 zemí až na současných 5. S rychlou expanzí ale roste i komplexita a nutnost mít standardizovaný pohled na business metriky. Na několika příbězích „ze života“ Vás provedu důvody, proč jsme začali stavět „globální“ data analytics řešení a jaké Lessons Learned jsme přitom získali.
Přechod na ERP v cloudu
Prezentace se zaměří na proces přechodu na ERP systém v cloudu ve společnosti KALAS, jeho důvody, výhody a nevýhody a vliv na fungování společnosti. Představíme klíčové aspekty tohoto přechodu, včetně toho, jakým způsobem byl proveden, kdo se na něm podílel a jaký byl jeho vztah k využívání nástroje Power BI. Dále se budeme věnovat konkrétním reportům v Power BI, které používáme, a ukážeme, jak tento přechod ovlivnil každodenní práci a strategické rozhodování společnosti. Cílem prezentace je poskytnout praktický pohled na přechod do cloudu a jeho konkrétní dopady na firemní procesy.
intecs 2025+
Každá firma prochází změnami, a my v intecs nejsme výjimkou. Dříve jsme měli přehled o všem, co se děje, ale s rostoucími požadavky už to nestačí. V této prezentaci vám ukážu, jak se intecs bude vyvíjet směrem k našim zákazníkům, abychom i nadále zajišťovali vysokou kvalitu a přidanou hodnotu. Představím vám, jak budeme nadále stavět na dlouhodobé spolupráci a poskytovat našim klientům to nejlepší z nás.
Večerní bufet & Networking
Organizační informace
Místo konání
Moravská galerie – Uměleckoprůmyslové muzeum
Husova 536/14, Brno
Jak se k nám dostat
Tramvají č. 12, zast. Šilingrovo nám.
Placené parkování – DOMINI PARK

Jana Jedelská
Moje cesta
V HR se pohybuji od roku 2011, kdy jsem na pozici HR manažerky ve firmě Karel Kaňák, s.r.o. budovala HR oddělení od nuly. Po mateřské jsem díky Digitální Akademii Czechitas zabrousila do světa dat a nastoupila jako SW engineer analyzovat data z motorů letadel. V intecs nyní spojuji lásku k HR a práci s daty – teď aktuálně jako součást change managementu při řízení změn organizační struktury.
Já mimo práci
Jsem máma dvou chlapečků, ráda zpívám a hraju na kytaru. Miluju zimní sporty, dodávají energii a radost do života!

Ondřej Barták
Moje cesta
Vždycky mě bavila práce s čísly. Začínal jsem na účetním oddělení americké nadnárodní společnosti, ale brzy mě oslovila analytika a možnosti automatizace reportingu, které mě přivedly k Power BI. Později jsem vedl menší BI oddělení pro evropský region, bohužel bez možnosti uplatnit technologické novinky.
Povedlo se mi to až v intecs. Teď řídím projekty různých velikostí a zaměření. Baví mě, jak rychle se tento obor posouvá, a rád zákazníkům pomáhám objevovat technologie, které zjednodušují rozhodování a řízení.
Já mimo práci
Rád trávím čas s rodinou nebo s rýčem a lopatou kolem domu – ideálně oboje dohromady. A když zbyde chvilka, rád ji vyplním deskovou hrou.

Pavel Wimmer
Moje cesta
Jsem Pavel, spolu-zakladatel DNAi, a mám velký sen – předat budoucím generacím lepší svět. S týmem plným odbornosti a odhodlání tvoříme inovativní AI řešení, která mohou smysluplně měnit naše životy. Do své práce vkládám srdce i rozum a díky týmovému duchu a profesionalitě vidím, jak se DNAi stává budoucím lídrem v technologických inovacích. Naše cesta je inspirací pro všechny, kdo chtějí být součástí formování budoucnosti.

Michal Truxa
Moje cesta
Po absolvování VŠE v Praze, kde jsem studoval finance a pojistné inženýrství, jsem v roce 2000 nastoupil do společnosti RESPECT, a.s. Svou kariéru jsem zde začal v oblasti likvidace pojistných událostí a postupně se jako provozní a technický ředitel věnoval zajištění back-office zázemí a reportingu. Od roku 2014 působím jako místopředseda představenstva, kde spoluzodpovídám za strategický rozvoj, technologické inovace a klíčové projekty, včetně implementace compliance a systému řízení kvality ISO 9001 či ISMS.
Já mimo práci
Ve volném čase se věnuji rodině, jezdíme s dětmi na kole, chodíme na procházky a v zimě lyžujeme. Když mi zbude čas, zahraji si rád golf nebo na kytaru.

Michal Přibyl
Moje cesta
Mám více než 15 let zkušeností jako konzultant v oblasti ERP systémů a finančního controllingu. Ve společnosti RESPECT vedu tým šesti aplikačních specialistů, společně se věnujeme optimalizaci firemních procesů, implementaci moderních technologií a tvorbě reportů pro podporu firemního rozhodování. Mojí prioritou je kvalita procesů a dat v systémech a aplikacích a jejich využití pro strategické řízení společnosti.
Jsem zkušeným uživatelem Power BI, které mi pomáhá analyzovat a vizualizovat data, aby byla snadno interpretovatelná a přínosná pro byznys.
Já mimo práci
Ve volném čase se věnuji dětem (mám dva syny), sportu, především běhání a futsalu. Pokud mi zbyde ještě čas, tak se také pravidelně účastním šifrovacích her, které občas i organizuji.

Jiří Šnajdr
Moje cesta
Po studiích financí a ekonomiky ve Zlíně a krátké odbočce v Holandsku jsem zamířil do „velkého korporátního světa“. Protože mám rád film Charlie and the Chocolate factory, zvolil jsem firmu Nestlé :) Pracoval jsem sice na finančním controllingu, ale už tehdy jsem se zhlédl v datech.
Po několika letech jsem přešel do Dr. Max, kde jsem implementoval reportingové/plánovací systémy pro celou skupinu a později během pandemie převzal odpovědnost za e-commerce controlling a business metriky.
V některých oblastech je na skupinové úrovni teprve tvoříme, s cílem zajistit přínosné analytické pohledy, plně porovnatelné napříč celou skupinou, abychom mohli s čistým svědomím tvrdit, že jsme opravdu data-driven firma. Poslední dva roky je pro nás intecs v oblasti dat důležitým a ceněným partnerem.
Já mimo práci
Hlavní věc vzhledem k tomu, kde se konference odehrává – sice žiju v Prahe, ale su tělem a dušó Moravák z Hané, tak doufám, že mě tam nikdo neukamenuje :). Kromě práce moc rád cestuji a výletuji kdekoliv po světě, v létě v malém měřítku zahradničím, chovám 2 vodní draky – axolotly. Snažím se (v poslední době ne moc úspěšně) sportovat, a když mám trochu času, z nostalgie si zahraji nějakou PC hru.

Michal Šrajer
Moje cesta
Vystudoval jsem Matfyz a před šestnácti lety spoluzaložil studio Inmite, které se rychle stalo leaderem ve vývoji mobilních aplikací v ČR. Už tehdy jsem se stal prvním českým Chief Happiness Officerem a hledal způsoby, jak budovat úspěšné firmy, ve kterých se lidé cítí skvěle. Po akvizici Inmite globálním Avastem jsem si tuto roli ponechal. Rok jsem s rodinou cestoval kolem světa a sbíral inspiraci. Po návratu jsme se opřeli do mezinárodní konference Happiness@Work Live!, byl jsem u zrodu několika dalších technologických startupů (Joinera, XR Leaders) a založil jsem CEO Komunitu, ve které se hodnotoví lídři a lídryně setkávají a vzájemně podporují v dalším růstu. V minulém roce jsme se, po 10 letech spolupráce, propojili s Red Button. Společná mise pomáhat budovat úspěšné firmy, ve kterých je lidem skvěle samozřejmě zůstává.
Já mimo práci
Maximum času se snažím trávit s rodinkou, i když mám vždycky pocit, že to mohlo být více. Můj hlavní koníček by se dnes dal nazvat asi spojením “healthy longevity” = hledání (a zkoušení na vlastní kůži) cest, jak prožít dlouhý a naplněný život. Ať už je to běh a cvičení, experimenty se stravou, optimalizace spánku, věčné objevování meditace, nebo sauna a otužování.

Jakub Šmerda
Moje cesta
Vystudoval jsem Fakultu informačních technologií na VUT. Po ukončení studia jsem nastoupil do nadnárodní společnosti v automobilovém průmyslu, kde jsem pracoval na oddělení CI – kontinuální zlepšování. Postupně jsem se vypracoval na pozici Digital Factory leader. Během této doby jsem si uvědomil, jak zásadní roli hrají data v dnešním světě a zároveň, že práce s daty mě nejvíce naplňuje.
V současné době jsem rád, že mohu v intecs využívat své reálné zkušenosti z velké firmy s technickou expertízou a znalostmi k realizaci datových projektů s maximální přidanou hodnotou. Aktuálně se u nás z pozice Solution Directora starám o návrh architektury a řízení komplexních datových projektů.
Baví mě, když dokážeme spojit naše složitá technická řešení do jasných a přehledných výstupů, která nasměrují klienty ke správnému rozhodnutí v podnikání. Nabízíme jim pohled, který si dosud nedokázali představit.