Business Intelligence v akci
Kontaktujte nás na +420 511 116 188 nebo info@intecs.cz

Delmart

Delmart

DELMART je česká obchodní společnost, jejíž vizí je vytvořit v Česku důvěryhodný koncept kvalitních potravin, který nastaví standardy trhu. Chceme zajistit plnou nabídku kvalitních českých potravin obohacených o zahraniční výrobky tam, kde české nejsou k dispozici, nebo kde zahraniční výrobky přispívají k rozmanitosti nabídky.

www.delmart.cz

 

„Získat data z původních systémů bylo velmi pracné. Proces si vyžadoval analytika s velmi pokročilými znalostmi MS Excel. Ten musel data z různých zdrojů manuálně poskládat, což s sebou neslo také značnou chybovost. Dnes stačí jedno kliknutí myší a okamžitě máme k dispozici na jednom místě všechny cenné informace. Existuje už jen jediná pravda, a právě proto jsme to celé dělali.

Dušan Mrozek

Jednatel, Delmart

Co jsme v Delmartu řešili

Cílem projektu bylo nahradit nevyhovující přehledy generované procesem přímo z informačního a pokladního systému a vytvořit tak jednotný analytický a reportovací nástroj pro řízení a optimalizaci prodejních aktivit společnosti. Mimo vytvoření validního datového skladu pokrývajícího různorodé datové zdroje bylo potřeba vyvinout zcela nový reportovací systém, který pokrývá zásadní firemní agendy. Mezi hlavní oblasti robustního řešení patří finanční konsolidace, obchod a marketing, logistika, sklady, HR nebo například věrnostní klientský program.

 

Mezi analýzy, které jsou důležité pro efektivní řízení společnosti Delmart, patří:

  • Přehled tržeb za vybrané období a porovnání na srovnatelná předcházející obchodí (týdny, měsíce, roky)
  • Stavy zásob – na centrálních skladech a prodejních plochách, objemy objednaného a prodaného zboží, výpočty typu forward cover a spot cover
  • Upozornění na expiraci rychloobrátkového zboží (prodej potravin), analýza odpisů
  • Analýzy ukazatelů optimálního množství pro nákup zboží a přesun zboží ze skladu na prodejny (podpora dodavatelského řetězce)
  • Detailní analýzy jednotlivých typů marží
  • Controllingové pohledy – tržby, zásoby, odpisy, výkaz zisků a ztrát, rozvaha, cashflow
  • Vyhodnocování slevových akcí
  • Analýza nabídek pro loajální zákazníky
  • Sledování FTE, absence fluktuace a dalších ukazatelů pro HR
  • Přehledné dashboardy pro sledování důležitých ukazatelů u každé prodejny (pro manažery prodejen a regionální manažery)

U projektu jsme využili:

I vám pomůžeme lépe poznat zákazníky, jejich chování i způsob, jak produkt používají. Nebo zefektivnit finanční reporting. Nebo… O tom se pobavíme osobně.

Ozvěte se nám