Business Intelligence v akci
Kontaktujte nás na +420 511 116 188 nebo info@intecs.cz

Notino

Notino

Notino (dříve Parfums.cz) je součástí největší sítě internetových obchodů, provozovaných společností Internet Shop, s. r. o., zaměřených na prodej parfémů a kosmetiky zejména ve střední a východní Evropě. Celkem působí ve 13 zemích. Ročně obslouží přes 2,5 milionu zákazníků a dodá přes 3,5 milionu produktů. V současné době navíc provozuje vlastní síť výdejních míst, která nyní rozšiřuje o špičkově vybavené obchody v obchodních centrech. Vybavila vlastní logistické centrum s 4 000 metry čtverečními. Vystavěla špičkové centrum zákaznické podpory, kde se mluví dvanácti jazyky. Roste prakticky všude, kde působí – až na jedinou výjimku Ukrajinu (kde se jí dříve velmi dařilo). Nejdramatičtěji roste na rozvíjejících se trzích. Nyní stojí před velkou výzvou. Pokusit se uspět v Americe.

www.notino.cz

 

„Manažerský informační systém nám pomáhá v lepším a efektivnějším řízení společnosti. Máme k dispozici aktuální provozní informace a zároveň historické vývojové trendy, vše dostupné rychle a přehledně. Implementované řešení nám pomohlo dosáhnout podstatné časové a finanční úspory a očekáváme, že jeho význam se v budoucnu ještě zvýší vzhledem k našemu vstupu na americký trh.“

Michal Zámec

Zakladatel, Notino

Co jsme v Notinu řešili

Cílem projektu bylo vytvořit jednotný datový sklad pro řízení a optimalizaci klíčových oblastí společnosti. Společnost Parfums.cz získala moderní reportovací nástroj, který nabízí informovaný náhled na aktuální obchodní i finanční informace v nejrůznějších souvislostech. Díky novým pohledům je možno jednotně pracovat napříč regiony, sortimentem i jednotlivými zákazníky a mít přehledně na jednom místě klíčové informace pro řízení důležitých firemních procesů. Nový systém umožňuje lépe řídit efektivitu nákupu, prodeje, finančních toků i CRM a díky včasným informacím poskytovat důležité informace pro klíčová rozhodnutí. To vše přináší provozní úspory, které poskytují rychlou návratnost implementovaného díla.

„Na projektu oceňuji zejména to, že vše, co jsme vytvořili, se opravdu aktivně využívá, což přispívá k dynamickému růstu společnosti a spokojenosti zákazníka.“

Petr Kusý, BI architekt a konzultant Intelligent Technologies

Jak jsme Notinu pomohli stát se firmou řízenou daty:

  • Vytvořili jsme řešení pro reporting chování a akvizici zákazníků, a to zejména napříč kanály, segmenty a regiony.
  • Vyhodnocujeme aktivaci retenčních zákazníků, tzn. eliminaci jejich úmrtnosti.
  • Zpřístupnili jsme controllerům data pro operativní finanční reportování.
  • Vyhodnocujeme cenotvorbu až na úroveň jednotlivých produktů oproti konkurenci.
  • Zpřístupňujeme uživatelům důležité informace o nákupu, prodejích a zásobách.

U projektu jsme využili:

I vám pomůžeme lépe poznat zákazníky, jejich chování i způsob, jak produkt používají. Nebo zefektivnit finanční reporting. Nebo… O tom se pobavíme osobně.

Ozvěte se nám