Precizní reporting všech oblastí podnikání světoznámé značky

Popis problému

Cílem projektu bylo zajistit komplexní reporting pro oblasti: Merchandising, Logistics, Controlling, Allocation, Loyalty.

10+

let úspěšné spolupráce

26m

ušetřených financí

23%

zefektivnili práci

1

spolehlivý datový sklad

Jádrem řešení je datový sklad, který konsoliduje data z primárního skladového a pokladního systému. Nad ním jsou vytvořeny OLAP kostky spolu s desítkami obchodních reportů. Reportovací portál využívá přes 300 unikátních uživatelů, kteří vygenerují denně několik stovek požadavků.

Projekt pro M&S získal ocenění v 14. ročníku Microsoft Awards – soutěže o nejlepší implementaci IT řešení pro zákazníky v České republice pro rok 2012 pro oblast Data Management a Business Intelligence.

V rámci projektu jsem dodali:
Široké portfolio obchodních reportů
Doručování vybraných reportů
Segmentace zákazníků
Hodnocení promocí
Účetní a kontrolingové reporty
Anti-fraud reporty
Efektivita věrnostního programu

Použité technologie
Oborová řešení
Řešení

“Značku Marks and Spencer zná téměř každý, bylo tedy velmi zajímavé nahlédnout pod pokličku této úspěšné mezinárodní značky a pomoci jim realizovat pro ně klíčový projekt Reportingu.”

Luboš Bednář

Spokojený klient

Marks & Spencer

„Projekt vývoje nového reportingu je pro naši firmu strategický. Umožní nám řídit business na základě včasných a přesných informací.“

Tomáš Eigl

Controlling & Reporting Manager